quinta-feira, agosto 04, 2011

ByMe:*


Hey, girl. Why you're crying? Anything happened? Are you fine? Tell me, there something wrong? Pay attention, you don't need be afraid with anything, i'm with you, beside you and i think you are more than your sadness. You're healthy and so pretty. You're so special. Listen: Now, your tears will stop, and you will smile, because you have so much things to do and a broken heart  will not get you down. Understand? You are amazing just the way you are. <3


[Ei, menina. Por que você está chorandoAconteceu alguma coisa? Você está bem? Diga-me, há algo de erradoPreste atençãovocê não precisa ter medo de qualquer coisa, eu estou com você, ao seu lado e eu acho que você é mais do que a suatristeza. Você é saudável e tão bonita. Você é tão especial.Ouça: Agora, suas lágrimas vão parar, e você vai sorrir, porque você tem muitas coisas a fazer e um coração partido não vai te derrubar. Entendeu? Você é incrível do jeito que você é. ]

Nenhum comentário:

Postar um comentário